måndag 24 mars 2014

What I call home

Tänkte att jag aldrig berättat eller visat hur mitt hem ser ut. Här kommer lite bilder!

Har alltid sportkläder för nästa dag och skolböckerna framlagda så jag bara kan packa ner dem på morgonen.

Brevet och téet från mina vänner, ett hjärta min lillasyster gjort till mig och en nalle hon gav mig, en mugg från Alamoball, en razorbacks mugg, en skål jag själv målat med alla smycken jag fick från mina vänner i, plus ett kort med en abercrombie and fitch modell på och basketlagsfotot. Detta ser jag varje dag på min byrå.

My queen bed!

Något jag inte skulle kunna leva utan.

Familjens egna dekorationer och mina minnen och presenter på nattygsbordet. 


Min inte så städade garderob.


Hyllorna i vardagsrummet.

Här äter vi våra familjemiddagar varje kväll.

Köket.

Matsalen.

Steffies rum.

Badrummet.

Det slog mig att jag inte visat så många saker som dessa. Jag har kanske inte heller berättat så mycket om hur jag faktiskt uppfattat hur allt varit/är på senaste...
Ni får gärna kommentera eller liknande om ni har frågor så ska jag svara på dem i något inlägg. Ni kan fråga vad som helst. 
Jag måste säga att jag jag tycker att det är jättekul att ni som följer gör det. Tack för det!
frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar