måndag 24 mars 2014

Vår första, sista gång

Vi spelade i state för ett tag sen, åkte ut första matchen och våran första gång blev även vår sista. Sista gången jag såg high school basketball, sista gången hela laget var på match tillsammans, sista matchen. Men vad gör väl det. Nu har alla freshmens kommit till träningen och ska öva inför intagningen till nästa års lag i Augusti. Dom är små och söta, men tål en hel del. Jag gillar dom.

Det blev iallafall ett bra avslut på det hela. Sista bussresan med laget och killarna var riktigt kul. Basketkillarna kan va riktigt kul att prata med, en del iallafall. Så vi satt och pratade om relationer och annat intressant i den mörka skolbussen. Det behöver inte va överdrivet galet eller överdrivet speciellt, men sånt kommer jag sakna..




Jag och några av tjejerna.

Annie som köpte state-tröjan






Vi äter alltid innan vi åker iväg på bortamatch. Denna dagen hade de fixat den godaste cheese-dipen jag smakat sen jag kom hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar