fredag 14 februari 2014

Valentine's Day!

I torsdags hade skolan utdelning av små kort, blommor och godis man kunde skicka till sin Valentine. Jag fick inget, men tyckte det var så amerikanskt och kom att tänka på en viss film...


När vi kommer hem så ska Amanda fixa en liten överraskning till sitt kontor som vi hjälpte henne göra. Det finns nämligen ett mandarin-märke i USA som heter Cutie så så fick hon idén. Alla skulle kunna få ta en liten påse med två cuties i.


De hade små söta klistermärken på sig också.




Slutresultatet:


Senare på kvällen skulle vi träffa kompisar, men pga lite drama så passade det inte så bra, kände Steffie.

14nde

Nästa morgon när jag vaknar ser jag hälsningar från en massa vänner på mobilen. Min kära familj sa också glad alla hjärtans dag och skickade några underbara bilder, ett röstmeddelande och en liten video.



Jag har ju bästa familjen!

Sen kommer Steffie, som såklart vaknade innan mig, in i mitt rum och säger att frukosten är klar.




Så fint hade hon fixat till bara mig. Amanda och Tim var på jobbet och vi var lediga från skolan för det var alla hjärtans dag.

Sen ber hon mig att gå och kolla i badrummet och där hade hon satt upp postit-lappar med orden glad alla hjärtans dag i olika språk, ja jag började gråta, tyckte det var så fint gjort.







Sen ser jag en påse stå på köksbänken från Amanda och Tim. Blev så glad när jag öppnade den!






Jag fick choklad, och en tesil, som jag letat så efter sen mina tjejer där hemma skickade mitt älskade chai-te till mig.

Senare samma dag så pratade jag med Edvin, precis som förra året. Han betyder så mycket för mig.


Annars var min alla hjärtans dag så som en singels alla hjärtans dag ska vara. Godis, mycket pizza och massa film. Hoppas eran hjärtans dag var bra, singel eller inte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar