tisdag 4 februari 2014

This love

Idag hade vi ingen skola pga isiga vägar. Min sysselsättning: Vara tok-glad över artisterna till Bråvalla, skypea med Fanny, vilket var ett bra tag sen och kändes väldigt bra, skypea med Hanna, vilket var ännu mer länge sen jag gjorde innan idag, saknar henne, saknar dom båda. Sen skypeade jag med Edvin och hans vän, mycket skratt-fyllt sen var det film med Steffie (John Tucker must die, väldigt bra) och sen en med värdfamiljen, också lite kul.

Så här såg det ut ute igår:



 Jag och mina vänners konversationer såg väl ut ungefär såhär. För alla er som inte vet så är Emelie största Lana Del Rey fanet jag vet och någonsin kommer veta av. Lana är hennes liv!


En annan sak som gjorde min dag var mitt och Hannas prat. Ibland är allt bara så enkelt och känns så bra. Jag vet inte men jag tror jag har stängt mig själv lite för mycket för mina svenska vänner på senaste. Jag har inte pratat med dom mycket på senaste och absolut inte om saker som faktiskt betyder något. Ibland känns det bara så bra att kunna prata med dem, de som faktiskt uppskattar mig så mycket. Det här behövde jag idag!


Mina vänner är bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar