måndag 24 februari 2014

Senior night

I fredags var sista hemmamatchen av basket säsongen, vilket verkligen får mig att tänka på att det är lite tid kvar och att jag vill uppskatta varje dag ännu lite mer nu i slutet.

Känns som att laget är ännu bättre nu med sammanhållningen också. Som jag skrattade i omklädningsrummet den kvällen innan matchen började.

Till att börja med så kan jag förklara senior night. Det är då de "bättre" athletes på skolan blir announced, eskorterade av sin familj och foton blir tagna. Det är många där, sista hemmamatchen och stämningen är på topp. Vi "firade" våra fyra seniors som lämnar Bryant high school i sommar, alla från track blev också utropade.
Vi signerade basketbollar och gav till våra seniors och de fick alla blommor och godis. Innan matchen åt vi alla ute också och där väntade ballonger och choklad på dom.

Mammorna till baskettjejerna hade fixat dekorationer, foton och godis i omklädningsrummet.
Här kommer bilder!

Jag och våra seniors




Här står de med alla sina blommor och bollar












Jag och Meredith på matchen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar