tisdag 4 februari 2014

Dagar




Aki på kören.




Jag och Jordan


Basketmatch!



American theme, love the spirits with flags and all!



Turn Up efter vinst!


Bryant Highschool student section. Vi är här någonstans i mängden.



På bio med Alexis och Steffie, Jake Ryan shadow recruit. Bra film, väldigt snygg huvudkaraktär. 



McDonalds middag efter.



Fick en present från Estefanias moster. Hon skickade med en ögonskugga till mig med när hon skickade presenter till Steffie. HUR gulligt!? 




Amanda visade en cool uppfinning, lemonad. Något så fruktansvärt gott. Ska visa mina systrar när jag kommer hem!


Baylie på engelskalektionen.



Tyckte sammanträffandet var lite roligt.



Mera basketmatch!


En vän till mig, Jordan, från basketlaget ska flytta. Tycker det känns så synd. Hon var en av mina bättre vänner i laget. Jag fanns där i början för henne när hon inte hade så många vänner (hon flyttade hit i början av detta året) och vi kunde prata hon och jag. Synd! Men det gjorde mig glad att hon kom och sa hejdå efter basketmatchen och ville ta ett kort tillsammans innan hon åkte, som hon sen la ut på instagram. Kommer sakna henne. 


Väldigt kul match den kvällen. Vinst med ett poäng i sista minuten. Har aldrig skrikit så mycket på en match, min hals gjorde ont efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar