tisdag 21 januari 2014

Som om jag vore av stål och glas

Idag var en helt okej dag. Morgon och dag gick att leva med. Skypeade med Agnes på eftermiddagen och skrek av mig lite, har varit sjukt frustrerad på senaste. Men annars var mestadels av vårat samtal glatt och vi pratade om allt mellan Amerika och skoghalls parkbänker, och om hennes namnsdag såklart. Ibland är det allt bra att ha en tvilling, särskilt en Agnes. Jag fick även se en liten skymt av min älskade moder. Hon är också väldigt bra. Sen bar det av mot Texas roadhouse, restaurang där stek är en specialitet, fantastiskt gott! Så efter det gick kvällen bara uppåt! Nu ligger Steffie dock i sängen och jag ska nog till rummet snart jag med, men först kanske lite How I met.

Skickade lite bilder på folk som hälsade Agnes grattis idag till henne. Här kommer dom!











Det är förresten så kul när man börjar få internskämt med folk här borta. Edwin la ut på twitter:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar