söndag 5 januari 2014

Merry Christmas

Den 25te gick vi upp tidigt på morgonen. Familjen Welch (vår familj) i matchande pyjamas. Klockan var runt sju och det var dags för paketöppning. Jag fick mycket fint! En filt av Steffie, där det stod ”party sleep coffe repeat”. Hon tyckte den kändes typiskt mig, haha. Sen gav hon mig också 20 dollar på Viktoria’s Secret så jag kan köpa en parfym där. Hennes mamma hade skickat presenter till mig. Där fick jag en liten smyckesask, en schal och en väska, Väldigt spanskt och gulligt. Av Tim och Amanda fick jag en Razorback-väska, en digital foto frame och inneskor (mycket vanligt här) från märket Uggs och strumpor. Av min fina moster Nonno fick jag ett halsband jag gillar mycket och ofta har på mig. Av kära familjen hemma fick jag fint sketch papper och fina sketch pennor och kol och spray att använda när man är klar också fick jag en pyjamas jag gillar mycket. Från min galna tvilling fick jag glasögon jag kan ligga ned och se på TV med… Vet inte hur i hela friden hon kom på att köpa det, men kul och fyndigt var det! Jag skrattade en hel del när de skickades runt och alla provade och såg skitlöjliga ut.
Resten av dagen åt vi, pratade, spelade ett svenskt sällskapsspel, såg på TV och lekte med våra julklappar som det ska vara. Sen fick jag tid att skypea med familjen också! Träffade tomten och allt.

Jag hade en mysig jul.












Familjen Welch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar