måndag 2 december 2013

The world spins madly on

Känns inte som jag haft tid att skriva om allt jag velat skriva om, vilket kanske är bra...
Ska iallafall försöka uppdatera mer imorgon.

Idag har varit en bra dag. Många har påpekat och uppmärksammat håret. Har till och med fått komantarer om att "I'm hot". Hahahha, det skrattade jag mycket åt. Fast även om det kanske inte känns som det mest relevanta att säga så gjorde både det och de andra kommentarerna mig glad. Baskettjejerna var dock arga på att allt var borta. Det skrattade jag också åt. Alla kan inte va nöjda.

Senare på dagen pratade jag med Edvin i någon timme bara för att få vara lite oskyldigt glad en stund. Det fick jag va och vi hade kul som vanligt.

Jag fick 98%, A på engelska uppsatsen! Något att va stolt över, bättre än de flesta av amerikanerna, bättre än den uppsatsen hon läste upp som exempel på välskriven. Det gjorde mig glad. Hon har faktiskt läst upp det jag skrivit också en gång. Jag gillar min Engelska lärare även fast hon inte alltid har alla hästar i hagen..

Middag: Stekt lax, ugnsbakad sparris, crabcake, ris.

bra dag.
Men det känns fortfarande sjukt vad tiden, minuterna, dagarna går fort.

Just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik som denna. Se på videon som kommer från någon film nånstans. Den är värd att ge dina minuter.
Sådär vill jag också ha en målarstudio med ett bord vid ett fönster när jag blir stor...

http://www.youtube.com/watch?v=AJ4ISfI6A-0


tiden går så fort


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar