måndag 23 december 2013

Innan jul

Slöa sista dagar i skolan. Vi såg på julfilm, tog några lätta prov och sov.
Sen hade vi (de ca fem körerna på skolan) köruppvisning





Dagen vi gick ut sken solen.



och den tjugone december kunde man gå utomhus i bara tshirt. Det regnade sommarregn den dagen.


De sista skoldagarna var riktigt bra dagar faktiskt, jag hade mycket kul, för vi inte hade så mycket att göra så satt vi bara och pratade.




En snapchat jag fick från Aki


Jag och Sydney och Estefania och jag åkte till en typisk southern affär. Det var en häftig upplevelse!



Det r fint i Arkansas nu, varmt eller kallt i omgångar. Det blir mörkt senare än i Sverige, men det blir ändå mörkt. Vårat hus utifrån, julbelysning


Jag kan inte förstå att jag har varit här så länge...
Det var ett tag sen min kompis la ut denna bild, men ändå, det känns sjukt!


Idag var jag, Phoebe, Alexis och Estefie på bio också och igår kokade jag tant ellens kola (julgodis som är typiskt för familjen Block)




Allt för julkänslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar