onsdag 4 december 2013

En såndär dag

Idag var en sådär trött dag som man inte gjorde något riktigt kul på alls faktiskt. En sak som var bra dock var att det var så varmt. Folk gick utan jacka och i T-shirt och solen sken. Vi tänkte äta lunch ute jag och mina vänner, men det blåste lite för mycket så blev inte så.




Basketen gick mindre bra idag och jag fick något så fruktansvärt ont i huvudet på historian. Våran lärare krånglar till allt något så förfärligt! Hon är en väldigt fin människa men ibland blir det lite fel när hon ska försöka uppfinna nya metoder att lära ut på...


Men men, om man inte har dåliga dagar kan man inte ha bra heller. Bättre lycka imorgon!

Det blev ingen Bond fire igår föressten. Den blev inställd pga det dåliga vädret. Istället skypeade jag med John som också är en utbytesstudent i USA detta år. Vi pratade om lite allt möjligt i ca tre timmar och han berättade allt om hur det var att vara i Disney world där han är just nu. Det är ändå ganska häftigt hur olika liv man kan ha fastän man är utbytesstudenter i samma land.

På engelskan fick jag den här bilden. Blev så avundsjuk!!


Idag ska jag äta tacos kanske spela lite gitarr, julklappsplanera lite och antagligen prata en stund med John idag igen.
Sen ska jag självklart kolla på det nya, spännande avsnittet på julkalendern. 
Nu är det jul igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar